wtorek, 21 maja 2013

Tag nr 2



Witajcie Kochane :) Dzisiaj mam dla Was niekoniecznie włosowy tag, do którego nominowała mnie hairoutine. Polega on na odpowiedzi na 11 pytań, i zadaniu następnych, kolejnym blogerom :)


 Moje odpowiedzi na pytania:

1.  Twój naturalny kolor włosów to...?
Średni brąz.


2. Włosy kręcone czy proste?
Falowane.

3. Wymarzone miejsce na wakacje?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale chętnie poleciałabym do Tokio, albo gdzieś do Indii.

4. Jestem uzależniona od...
Smarowania rąk kremem, sprzątania i telefonu.


5. Chciałabym spotkać....
Chucka Bassa <3


6. Piosenka na dziś?

7. Ulubione danie?
Kurczak! W każdej postaci :) Jeszcze uwielbiam makaron ze szpinakiem.


8. Uprawiasz jakiś sport?
Hmm.. Ćwiczę turbo z Ewą Chodakowską i ABS z Mel B, czasem jeżdżę na rolkach.

















 9. Wymarzony kierunek studiów?
Technologia chemiczna (specjalizacja chemia i technologia kosmetyków).

10. Wygrywasz w Lotto, co kupujesz?
Dom i mnóstwo kosmetyków, resztę wpłacam na lokatę.

11. Co zmieniłabyś w swoich włosach?
Chciałabym, żeby mniej się puszyły i były dłuższe.. Nie pogardziłabym naturalnymi blond włosami :)



Chyba większość blogerek odpowiedziała już na ten tag, więc taguje WSZYSTKIE, które jeszcze tego nie zrobiły :) Odpowiadajcie na pytania zadane do mnie, ponieważ myślę, że są bardzo ciekawe!

Poza tym, w końcu założyłam sobie Instagram :) Zapraszam, nick: dabbpos

10 komentarzy:

  1. Hello, I'm Janette and I've just recently begun to get into what you're referring to. I am not sure where you’re getting your information, but solid job regardless. I really need to spend some more time learning and understanding much more. Thanks for this: this is just what I was looking for for my mission.

    my web blog seattle real estate

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz obecnie piękny kolor włosów :) I to zdjęcie klasowe z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie tagi :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znaleźć więc zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, będę odwiedzać, bardzo bardzo fajny blog. Swoją drogą kto by nie chciał poznać Chucka. Mój naturalny kolor włosów to brązowy, ale przefarbowałam się na taki pratycznie ciemny blond-wyszedł super, polecam w ogóle farbę do włosów Chantal Color Variete(zdaje mi sie ze tak to sie nazywa), swietny kolor mi wyszedł. Masz super fale , robisz je jakos, czy masz takie naturalne?

    OdpowiedzUsuń